Anasayfam Yap Sık Kullanılanlara Ekle

Sitene Ekle Künye Arşiv  İletişim  rss  
ANASAYFA VİDEO GALERİ FOTO GALERİ FİRMA REHBERİ İLANLAR İLETİŞİM  
 
Barolardan HSK’ya istifa çağrısı
CHP’li Altay’dan Erdoğan’a ’Soros’ göndermesi
Bakan Akar’dan Rusya açıklaması
BAKAN ALBAYRAK: ’DÜNYA YANIYOR, TÜRKİYE AYAKTA
CORONA VİRÜSÜ TAMAMEN İYİLEŞMİYOR


Ajans 09/ Aydın Haberleri - OLMADI BAŞKAN!
OLMADI BAŞKAN! BU YAZININ EKLENME TARİHİ 08-02-2020 / 13:19 | BU YAZI TOPLAM 405 KEZ OKUNDU.
   
Volkan KARA
volkankara@gmail.com
12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
OLMADI BAŞKAN!

Bugün bir tv kanalında İyi parti il başkanın canlı yayınını izledim. İyi parti için güzel bir olay en azından vatandaşa İYİ parti anlatılıyor. Ancak bazı konularda ise partiye zarar verdiği kanaatindeyim ne gibi derseniz.

Gazeteci soruyor, 

‘’Sayın başkan göreve geldikten sonra listeyi siz hazırladınız sizin hazırladığınız listeden yönetim tarzına tepki olarak 6 arkadaşınız istifa etti Meral AKŞENER sık kongre toplanmasını bu demokrasi demişti. Diğer sorum partinizde kongreye zamanında gidilmediği gerekçesi ile kongrenin toplanması amaçlı bir kayyum talebi oluştu. Sizin parti içinde nifak sokuyorlar açıklamanız vardı bu demokrasi ile uyuşuyor mu dediğinde.’’ 

Başkanın cevabı ‘’Arkadaşlarla bir süre beraber çalıştık, daha sonra ki dönemde ortada da çok önemli bir problem yok iken bir takım meselelerden dolayı ayrıldılar. parti içi burada açıklamama gerek yok" dedi. Ama 07 Eylül 2019 tarihli bir gazete haberinde ise  6 yönetici, görevlerinden ayrıldı. İstifalarla ilgili konuşan İl Başkanı, "Arkadaşlar yorgun olduklarını, biraz dinleneceklerini söylediler" dedi. Buna istinaden istifa edenlerin 01 Ekim 2019 tarihinde bir gazete haberinde çıkan haberde İl Başkanın açıklamalarının konuyla ilgili doğruluktan uzak beyanları üzerine topluca açıklama yapan 6 kişi “Yorgun değil, yönetim şekline kırgınız” diyerek partinin sadece 3 kişi ile yönetilmek istendiğini ileri sürdüler. Şeklinde haber var iken bunu neden açıklamama gereği duyulmuştur parti  3 kişi ile yönetiliyor diyor bu sizce önemsiz bir olay mı ? kamu oyu bunları bilmesi gerekmez mi? 

Diğer sorunun cevabına gelince izleyenler görecektir

İddialar üzerine Başkanın  cevabı "1 eylül 2019 tarihinde GİK kongre sürecine giriyoruz teşkilatlarımız hazırlıklarını yapsın" denildi, takvim verildi. Yani kongreden kaçındığımız herhangi bir yönetim yok,  ilçe ve il yok takvim verildiği halde bu tarihten 15 gün sonra bize kayyum talepleri olarak dava açıldı nereye il teşkilatımıza efeler ilçe teşkilatımıza İncirliova ilçe teşkilatımıza ve çine ilçe teşkilatımıza, şimdi burada siyasi partiler demokratik arenaların yaşandığı bir yer olmalı genel başkana katılıyorum demokrasiyi işletiyoruz, şimdi kongre kararları alınmışken partiyi kayyuma getirmenin hiçbir esprisi yok nifaktır bu ben genel başkanın aldığı kararı tanımıyorum ben genel idare kurulunun aldığı kararı tanımıyorum demektir" demesine rağmen yine konuşmasında parti tüzüğümüz gereği en az iki yıl en fazla üç yıl içerisinde olağan kongremizi yapmamız gerekiyor buda şubat ayında doldu diyor ve doğru söylüyor ancak bu tüzükte yazan  madde seçimle gelen yönetim içindir.

Atamalı gelen yönetim için ise  İYİ PARTİ TÜZÜK MADDE 26 Yönetim kurulu asıl ve yedek üyeliklerinde el çektirme suretiyle toplu bir boşalma olduğu hallerde Genel Başkanın teklifi ve Genel İdare Kurulunun kararıyla geçici yönetim kurulu ve başkanı atanır. Atanan geçici yönetim kurulları atandıkları tarihten itibaren kanunda öngörülen süreler içerisinde kongre kararı alır. 

Bu yasal  süre nedir?

Yasal Mevzuat atamalı il başkanlıklarında 45 gün, atamalı ilçe başkanlıklarında 30 gün diyor. Başkan kendisi de söylüyor, 16 aydır görevdeyiz diye. Madem 16 aydır görevdesiniz neden yasal süre içerisinde kongreye gitmediniz? Ayrıca bu kayyuma müracaat eden daha sonra dilekçesini geri çeken  arkadaşlara da bir söz hakkı verilseydi, canlı yayına davet edilip, kendilerine dilekçelerini neden geri çektikleri sorulsa idi.

Diğer bir soru birlik beraberliği bozanlara, yani kayyum davası açanlara nifak sokanlara ,disiplin süreci işlettiniz mi denildiğinde, verilen cevap disiplin süreci işletmedik. Demokratik hakkı kullanan kişilere disiplin süreci işletmedik.

"Demokratik hakkını kullandıkları" için deniyor, madem kişiler kayyum için demokratik hakkını kullandıklarından dolayı disiplin sürecini işletmiyorsunuz da bozguncu anlama gelen nifak kelimesini neden  kullanıyorsunuz. Bu kişiler Bozguncu anlamına gelen Nifahcı mı yoksa haklarını kanuni yollardan arayan İYİ partilimi.

Buradan başkana soruyorum ;

Atamalı yönetimlerin görevi nedir ?

Görev süresi ne kadardır ?

Atamalı yönetimin kadrosunda disiplin kurulu olur mu ?

Diğer bir soru yerel seçimlerle ilgili yapılan söyleşide CHP ile yapılan mutabakatta mevcut CHP’li belediyelerde CHP seçime girecek, CHP dışında ki belediyelerde ise İYİ PARTİ seçime girecek denirken, MHP’nin elinde bulunan Germencik belediye başkanlığı, neden CHP’ye verildi?

Neden İYİ parti aday çıkarmadı ?

İYİ Partili Nazilli ve İncirliova belediye başkan yardımcıları CHP’li iken, CHP’li belediyelerde neden İYİ Partili başkan yardımcıları yok ?

Yetkililerle yaptığınız görüşmelerde Belediye başkanlarını serbest bırakalım, eğer zorlama olursa altını boşaltırsanız bir koltuk bir masa verilir altı boşaltılır görev yaptırmazsınız derken eğer bu şekil olacaksa ittifakın anlamı ne?

İYİ Parti çalışsın diğeri yönetsin mi oluyor yada CHP li yardımcıların altı boşaltılıp görev yaptırılamaz hale mi getirildi ?

Bu görüşmeler sonunda il yönetimi ile bir istişare toplantısı yapılarak il yönetiminin oluru alındı mı ve daha sonra protokole geçti mi ?

İYİ Partili belediye başkan yardımcısı olması gereken ilçelerimiz var, beklentimiz var, hala devam ediyor diyorsunuz madem bunları biliyordunuz neden baştan bunlar bir protokol ile yapılmadı ?.

Aydın Büyükşehirde milletvekili seçimlerinde  iyi partinin 110 bin Chp nin 248 bin oyu olmasına rağmen buda 1/3 e tekamül ediyor.

Büyükşehirde 21 tane Daire başkanlığının kaç tanesinde İYİ partili var?

Efelerde ve diğer ilçelerde Kaç tane şube müdürü var ?

Bunlarla ilgili seçimden önce görüşme yapıp protokole geçti mi ?

Kayyum davası açmanın anlamı size göre, ben genel başkanı tanımıyorum GİK üyelerini tanımıyorum anlamına geliyorsa Parti tüzüğünün MADDE 26 Yönetim kurulu asıl ve yedek üyeliklerinde el çektirme suretiyle toplu bir boşalma olduğu hallerde Genel Başkanın teklifi ve Genel İdare Kurulunun kararıyla geçici yönetim kurulu ve başkanı atanır. Atanan geçici yönetim kurulları atandıkları tarihten itibaren kanunda öngörülen süreler içerisinde kongre kararı alır.

"Şartların oluşması halinde, kademe yönetim kurulunun gerekli hazırlıkları yaparak talebin tebliğinden itibaren kırk beş gün içinde olağanüstü kongreyi toplaması zorunludur. Olağanüstü toplantının gündemi, toplantıyı talep edenlerce belirlenir. Gündemin neden ibaret olduğu karar veya talep yazısında belirtilir. Olağanüstü toplantı gündemine başka gündem maddesi eklenemez." Denmesine rağmen bu ne anlamına geliyor takdiri size bırakıyorum.

İnşallah başka bir oturumda da bunlar konuşulur. Saygılarımla.

VOLKAN KARA





 ADI SOYADI :  
 
 E-MAİL :  
 
 
 
 
 
 
YORUMLAR
 
 Sevgi KURT 13:05 - 09.02.2020

        İYİ Parti Bir kadının çıkıp yalana tolana kayırmaya kısaca kokuşmaya başkaldırışıdır. Kendi deyimiyle Çesurlar hareketidir. Ne olur küçük hesaplarla bu partiye kimse zarar vermesin. Demokrasi hukuk adalet hakim olsun.

   

 SELİN SEVER 13:31 - 08.02.2020

        Aydın İyi Partinin Kalesi İyi Partinin tabanını kucaklayacak bir yönetimle Aydında Birinci parti oluruz.

   

 CEMİL KAYA 13:25 - 08.02.2020

        Sayın Volkan bey Tabanın sesi olmuşsunuz biz bu soruları hep soruyoruz. Ama Cevap alamıyoruz....Teşekkürler...

   

YAZARA AİT DİĞER YAZILAR
 
1 - VARLIĞI İLE HUZUR VEREN TÜM İYİ DOSTLARIMA

20-02-2020 - 00:50

 
2 - OLMADI BAŞKAN!

08-02-2020 - 13:19

 
3 - OLMADI BAŞKAN!

08-02-2020 - 13:19

 
4 - AYDIN İYİ PARTİ SEÇİME GİDİYORR.

03-01-2020 - 23:02

 
5 - AHHH AHHHH

01-01-2020 - 14:20

 
 
 
YAZARIMIZA AİT SİSTEMİMİZDE KAYITLI TOPLAM 5 ADET YAZI KAYITLI .
 
 
           ..
 
TÜM YAZARLAR



AYDIN HAVA DURUMU


           YORUMLAR
SEVGİ KURT

     İYİ Parti Bir kadının çıkıp yalana tolana kayırmaya kısaca kokuşmaya başkaldırışıdır. Kendi deyimiyle Çesurlar hareketidir. Ne ...

KÜRŞAT GÜLER

     Aydın BŞB Başkanımızı da toplantıda görmekten mutlu olduk. Aydında Afet ile ilgili bir çalışmasını görmedik. Umarız ...

SELİN SEVER

     Aydın İyi Partinin Kalesi İyi Partinin tabanını kucaklayacak bir yönetimle Aydında Birinci parti oluruz. ...

CEMİL KAYA

     Sayın Volkan bey Tabanın sesi olmuşsunuz biz bu soruları hep soruyoruz. Ama Cevap alamıyoruz....Teşekkürler... ...

ASTO STK PLATFORMU

     Duyarlı 33 ressamı kutluyoruz.Ülkemizde kadına şiddetin tavan yaptığı Erkek şiddetinden yüzlerce kadınımızın katledidildiği ülkemizde umarız Farkındalık ...

VELİ TİRYAKİ

     Değerli Asuman Hanım yazınızı zevkle okudum. Tespitlerinize temennilerinize katılıyorum. hoş geldin... ...


           ANKET
KANAL İSTANBUL GEREKLİMİDİR?
% 12 √ Toplam : 9 - 1 Evet Gerekliidir.
% 59 √ Toplam : 44 - 2 Hayır Yapılmasın
% 30 √ Toplam : 22 - 3 Fikrim Yok
   


GÜNCEL   SİYASET   EKONOMİ   AYDIN   SAĞLIK   DÜNYA   SPOR   LEZZETLERİMİZ  
KÜLTÜR/SANAT   ÇEVRE   KAMPANYALAR   kampanyalar   YAZAR GİRİŞİ   SİVİL TOPLUM   EĞİTİM   HABER VİDEOLARI  
FİLM FRAGMANLARI   KOMİK VİDEOLAR   VİDEO  

RSS © 2012 Ajans 09/ Aydın Haberleri Sitesi
Site iceriğinin telif hakkı bildirilmeksizin kullanılması yasaktır
Gizlilik İlkeleri | Kullanım Koşulları | Künye | Reklam | İletişim