www.ocianews.com/ bedava bahis bahis siteleri
escort beylikdüzü beylikdüzü escort beylikdüzü escort
Bugun...



İran İsrailin Dimona Nükleer Santrali'nin de bulunduğu güney bölgesini

İsrail bugün kü İran saldırılarında büyük şok yaşadı. İran Dimona kentini vurdu! Çok sayıda ölü olduğu düşünülüyor. İsrail bölgede karatma yaparak gizleme yapıyor... ABD ve Katil İsrailin 28 Şubat'ta başlattığı saldırılara karşı misilleme saldırılarından bulunan İran, çoğu Dimona Nükleer Santrali'nin de bulunduğu güney bölgesini hedef alan 6 dalga füze operasyonu düzenledi. Bölgede şiddetli patlamalar meydana geldi, 20 kişi yaralandı.

facebook-paylas
Güncelleme: 22-03-2026 00:10:02 Tarih: 21-03-2026 23:55

İran İsrailin Dimona Nükleer Santrali'nin de bulunduğu güney bölgesini

 İsrail acil yardım servisi Kızıl Davut Yıldızı, Dimona bölgesinde İran füzesinin parçasının düşmesi neticesinde 20 kişinin hafif yaralandığını açıkladı...

ABD ve İsrail rejimin İran'a düzenledikleri saldırılarla başlayan savaş 22. gününde de devam ediyor.

Başkent Tahran başta olmak üzere çok sayıda İran kenti hedef alınırken; saldırılarda şehit olan İranlı sayısı binin üzerine çıktı.

İran'a yönelik kara harekatının da düşünüldüğü bildirilirken; İran siyonist rejim hedeflerine ve bölgedeki ABD üslerine yönelik misilleme saldırılarını savaşın ilk gününden beri sürdürüyor.

İran son olarak ise çoğu Dimona Nükleer Santrali'nin de bulunduğu güney bölgesini hedef alan 6 dalga füze saldırısı düzenlediğini bildirdi. 

İşgal rejimi acil yardım servisi Kızıl Davut Yıldızı, Dimona bölgesinde İran füzesinin parçasının düşmesi neticesinde 20 kişinin yaralandığını duyurdu.

İşgal medyasından Yedioth Ahronoth gazetesi, 12 alana füze parçalarının düştüğünü ve füze isabet eden bir binanın çöktüğünü aktardı.

Haberde, binanın çöktüğü bölgede 5, bir füze parçasının isabet ettiği kamuya açık sığınakta ise 15 kişinin yaralandığı aktarıldı.

Öte yandan bu sabah İran'ın Natanz Nükleer Tesisi vurulmuş, işgal ordusu, nükleer tesisi hedef alan hava saldırısını kendilerinin gerçekleştirmediğini açıklamıştı.

İşgal ordusundan yapılan açıklamada, savaş uçaklarının Natanz Nükleer Tesisi'nin bulunduğu bölgeye herhangi bir saldırı düzenlemediği aktarılırken; açıklamada, "savaş koşulları" nedeniyle ABD'nin İran'daki faaliyetlerine ilişkin ise yorum yapılmayacağı belirtilmişti.

ABD ve İsrail rejim, savaşın ilk günlerinde yine Natanz Nükleer Tesisini hedef almıştı.

Bu saldırıda Uluslararası Atom Enerjisi Ajansı, uydu görüntülerine dayanarak tesisin giriş binalarında hasar görüldüğünü teyit etmişti ancak herhangi bir radyolojik sorun beklenmediğini bildirmişti. Saldırıda radyasyon artışı tespit edilmemişti.







Etiketler :

İLGİNİZİ ÇEKEBİLECEK DİĞER SİYASET Haberleri

YAZARLAR
ÇOK OKUNAN HABERLER
  • BUGÜN
  • BU HAFTA
  • BU AY
HABER ARŞİVİ

Web sitemize nasıl ulaştınız?


nöbetçi eczaneler
HABER ARA
Bizi Takip Edin :
Facebook Twitter Google Youtube RSS
YUKARI YUKARI