|
Tweet |
Devletin en üst denetim organı olan Sayıştay bünyesinde gerçekleştirilen Genel Kurul toplantısında, tecrübeli isim Mustafa Mis 1. Daire Başkanlığı koltuğuna oturdu.
Sayıştay Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Sayıştay Genel Kurulu bugün toplandı.
Genel Kurulda, 1. Daire Üyesi Mustafa Mis, Daire Başkanlığına seçildi.
1992'de Sayıştay'da göreve başlayan Mis, TBMM tarafından 2013'te Sayıştay Üyeliğine seçildi. Evli ve iki çocuk babası Mis'in yabancı dili Fransızcadır.